Mycket händer

På 5 dagar har jag hunnit med:

*Middag + ännu mer umgänge med kussar och morbröder.

*Jobb (of course)

* Besök av fin men smått felvaccinerad familj

*Shopping och planering inför resa ( snart exakt 1 månad kvar tills avfärd)

* Filmmys och massa skratt med skvatt galen syster

* Packning och utrensning inför flytt

*En sjujävla förkylning som numera övergått till irriterande slemhosta

* Massa god mat, dryck och onödigt intagande av kalorier ;)

Och inte ett enda jävla kort har tagits. Skamligt!!
Måste definitivt bli bättre på att kompanjera med kameran igen.

Denna veckan ska jag jobba en enda kväll. Som det ser ut nu!
Skönt för jag har massor att göra och ta tag i här hemma. Så säger jag nu!


Eftersom jag inte kan bjussa på fina kort idag så bjussar jag på trailerna till den sjukasta, roliga, snuskigaste film jag sett på länge.
Jag och syrran stundtals tappade hakorna över hur mkt olämplig svamp regissören måste intagit för att ens komma på nåt sånt här och stundtals kiknade av skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0