My, my time flies!!

Jag hinner verkligen inte med.
Det har varit fullt ös från morgon till kväll och jag måste erkänna att jag längtar en smula efter att få vara ensam med J här hemma en HEL kväll och gärna en HEL dag med.

Det är väldans roligt med folk på besök men det går minsann åt en del energi och saker som borde göras får så snällt vänta ett tag till..

Men nästa vecka.
Nästa helg ska vi inte planera in ett endaste Jota har vi bestämt.
Vi ska bara vara tillsammans hela helgen och förhoppningsvis njuta av varandra.

Idag har jag varit ute på Lovsjöbadens Camping där morbror med familj för tillfället huserar i sin husvagn!!
Vi har badat, solat och bara tjabbat.
Superskönt.
Och imorgon ska jag ta med de på en sightseeing i Jönköping City.
Some shopping I guess ;)

Ikväll hadde jag rumpan i biostolen och kollade på Bridesmaids med Emma och Eva.
Väldigt rolig.
Ett hett tips.

Nu slänger jag hoed på kudden och drar täcket över mig.
Sagolikt trött var namnet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0