Läs

Jag är en sån typ som läser mycket böcker... i perioder.
Kan plöja 3 -4 böcker på 1 ½ månad och sen går det flera veckor/ månader som det bara bläddras i meninglösa skvallerblaskor eller surfas ordbajsning på nätet..

Nu är jag inne i en sån där läsperiod och eftersom vi flyttar om 3 veckor kändes det inte lönt att låna mer på biblan. Därför for jag in på bokia igår och köpte en ny pocket:


Arbogamammans berättelse om mordet på hennes 2 barn, överfallet/ mordförsöket på henne själv och sorgen och processen efteråt.

Här kan man läsa mer om boken och syftet med den.

Om jag läser ut denna hyfsat fort så hoppas jag hinna med att läsa en lättera engelsk bok också.
Vill gärna komma in i engelskan igen eftersom det är det språk jag ska använda mig mest av snart i nästan 6 veckor.

Idag är det förresten exakt en månad tills vi åker.
Pirrigt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0