iNGEN RUBRIK

Just nu är det så mycket praktiskt saker som snurrar i mitt huvud.
Jobb, flytt och resa.
Det är i princip det enda jag tänker på tventifår säven!!

Jag har stängt av all form av annan aktivitet i min lilla ärthjärna.
Imorse kom jag på att J fyller år om cirkus 3 veckor och om 2 veckor firar vi 3 år tillsammans.
Just nu har jag noll koll på vad jag ska hitta på både i födelsedags present till honom♥ och vad vi ska hitta på när vi firar kärleken.

Vi kör vartannat år när det gäller våra årsdagar och jag her bestämt för mej att det är min tur nu.
Ska nog spana in lite inspiration på nätet nu.

Klockan 14 väntar jobb i vanlig ordning.
Jag jobbar väldigt mycket just nu och ändå känns det knappt som ett jobb.
Hur kan man ha så roligt på ett jobb som jag har?!?!

Jobbigt att jobba?
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


Me and U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0