Inge vidare

Inatt höll jag på att bli knäpp.
Först kunde jag inte somna och sen när jag väl lyckades somna så vaknade jag 1 gång varanan timme av en massisv host attack.
Jag drack mängder av hostmedicin och honungsvatten men inget hjälpte.
Då vill jag dessutom tillägga att jag SATT UPP OCH SOV HELA NATTEN :(

Idag är det bätte men jag har börjat få rejält ont i mina bihålor..
Skit också.


Trots denna sorgliga natt så har jag lyckats få lite gjort här hemma nu.
Självklart stod packning och utrensning på schemat så jag har tagit tag i mina kläder idag.
Sorterat ut underkläder, badkläder och garderoben.

Nu hänger dessutom bara de nödvändigaste och mest användbara plaggen i garderoben.
Resten är nerpackade.

Skönt att få lite gjort så inte allt kommer på en gång sen.


Så här har jag suttit och sovit inatt :/


DRYGARE ÄN YES!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0