Mitt livs äventyr?, bokat!!

Igår bokade jag och Lina våran volontärresa.
Ingenting är ju 100% än och vi kan ju fortfarande ändra oss om vi vill men det kändes som en stor grej att boka.
Vi har diskuterat och pratat om det så länge och vi känner att detta är nog en bra resa för oss.
Att vi nu verkligen satsade och bokade kändes gott.

Vi kommer åka i September och projektet vi kommer åka till är det här.
Där har vi nu bokat 3 veckor och sen är planen att vara iväg ytterligare en månad och då besöka Vietnam, Kambodja.¨

Nån läsare som har erfarenhet ifrån dessa länder?

Jag tänkte göra ett inlägg sen om varför jag vill åka som volontär.
Det finns mer än en anledning så det kan ju vara intressant.

Tänk, om några månader kanske jag bloggar till er från Asien =)

Kommer nog bli lite mer tjibb och tjabb om resor igen här på bloggen.
Detta kommer ju bli en helt annan typ av resa än vad jag är van vid men det känns som en "once in a lifetime" grej och jag är så glad att jag "fått"/ tagit mig möjligheten att göra detta med min älskade syster♥

KUL!!!


♦Du och jag sweetheart♦

Kommentarer
Postat av: Anki

Fan va det låter skoj bella, är så sugen på och åka själv men vågar inte åka ensam :) men har sagt iaf att INNAN jag skaffar barn ska jag ta mod till o åka på nåt sånt här :) Fast samtidigt är jag lite rädd över min diabetes, så just nu hade jag inte vågar när min diabetes är så ostabil, men en dag! Det är ju aldrig för sent :)

2011-04-05 @ 10:09:28
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: Jajja

You go girl;)



Blir nog super, va säger mannen, han kommer längta ihjäl sig efter dej=)



Jajja.

2011-04-05 @ 17:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0