Idag har jag:

Förutom burit Linne och jeans så har jag :

*Kört den jävliga, numera duktigt tröttsamma- vägen till Värnamo.

*Kört den jävliga, numera duktigt tröttsamma- vägen från Värnamo...

*Gått en lång, intensiv, solig powerwalk♥

*Gapat/ tjatat på min kille som en 5-åring om hur hungrig jag var (han var ansvarig för middagen) när jag kom hem från PW.

*Mumsat de "asgodaste" laxburgare jag käkat

*Klagat på och slängt ett hamburgerbröd som de var hål i eftersom jag har fobi för hål (funderar på att ringa leverantören och skrika: KLAGA- KLAGA PENGARNA TILLBAKA"

*Pluggat

*Surfat runt på massa sidor när jag borde pluggat

*Kollat DH

*Pluggat igen

*Surfat runt på massa sidor när jag bordet pluggat.... IGEN!

Ja också har jag gjort en massa andra vardagssaker förstås som Duscha, diska, Blogga, städa, kollat efter godis 100 ggr, pussats etc.

Nu ska jag lägga mig.


Mitt i ett fotoshoot lyckades jag gäspa och tänkte att jamen visst foton "in action" och "spontant" är ju de bästa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0