Gott och blandat?

Jag är så jävla sur och så jävla glad och så jävla bitter.
Allting samtidigt!
Känns lite..... vilset!

Sur: för att min högra hälsena är retarded och fockar upp sig hela tiden. Just nu rycker det konstant i den. Superläskigt. Förmodligen på grund av överansträgning.
Ont som satan gör det med!!!!
Har man inte rört sig mer än att trycka lite lätt på pedaler i bilen kan man ju förstå att man kanske blir lite chockad när man helt plötslig ska löpa amok genom att jogga, promenera och cykla flera ggr i veckan *pissed*.
Nu får det bli vila några dagar och det gillar jag INTE!!!!!

Glad: För att få snusa på min kille igen efter 2 dagar ifrån honom i Skåne. Och glad för att jag fått njuta av finfint sällskap i 3 dygn i öppna landskap.

Bitter: För att dagarna med la familia i Skåne gick så jävla fort. I vanlig ordning!!!


Sjukt, återkommer imorgon när jag är lite mer stabil i sinnet!!!
Nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0