Give into me

Idag kollade jag på filmen Country Song.
Den var inte superduper bra men helt klart sevärd.
Efter trailerna hade jag inte höga förväntningar så den överraskade positivt =)
Handlar till stor del om hur stor press och höga förväntningar lätt leder till ett svårt missbruk.

Gillar inte Country så värst men denna sången är så mysig.

Imorgon åker jag till mamma och company igen.
Och nu MÅSTE jag i säng.
Kommer vara helt slut imorgon efter 6 timmars sömn föregående natt på jobbet och nu såhär sent :(
Ska krypa tätt intill min stjärna♥ inatt, har saknat hans kropp nära...



I'm gonna start a fire
You're gonna feel the heat

I'm gonna burn for you
You're gonna melt for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0