Expert

Gårdagens festliga kväll har lett till en mindre effektiv dag idag.
Promenad, filmtittande *2 och en låååång powernaoo (över 2 timmar) har jag iaf hunnit med.

Fick till en riktigt bra sminkning igår, på youtube finns videor som berättar hur man gör allt möjligt ;)
Sprang in och ut från dass och till datorn igår.
"Kleta på lite glitterögonskugg på hela ögat".
Wrooom- in och fixar´t, ut igen,
"Ta med en hårdare pensel och en lägg en tjock rand med svart ögonskugga"
Wrooooooom..







Emma kom hit när jag var typ färdig
"Snygg sminkning du har" sa hon
"Äsch, tack. Det är inget märkvärdigt" sa jag.

Tur man gått teater och vet hur man spelar ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Finfint!

Det där med ögonskugga och sotiga snygga ögon kan jag inte, jag är typ sämst på att sminka mig ;-).

Hoppas ni får en fortsatt fin helg.

Kram Kram!

2011-04-23 @ 14:53:23
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bella shit va fin du är och va smal du blivit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-01 @ 22:28:27
URL: http://www.minplanet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0