EXAMENSPRESENT- ja tack.

Tack vare Therese hittade jag nu någonting att önska mig.



På Campadre har dom 50% rabbat på dessa armbanden så detta som skulle kostat 699:- kostar nu "bara" 350.
Men passa på för erbjudandet gäller bara i 6 dagar till.
Snälla, snälla, snälla. Jag vill verkligen ha ett sånt här :D
Man måste vara medlem för att handla på Campadre och det blir man här.
Kostar gratis och inte massa jobbiga mail.

Jag gillade det ovan, det här, och Det här och det här och det här =)
Hehe- massa "det här".
Btw- ser inte riktigt skillnad på Black och teal?



När man köper ett av dessa armbanden så går 20% till Röda korset och ytterligare 5% till Al gores Environmental Organisation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0