Ett liv

Nu är jag på god väg med mitt examensarbete, ena intervjun gjord och ett frågeformulär iväg skickat =)
Det gick MYCKET bättre än jag trodde.

Jag ska inte avslöja någonting men Gud vad vissa människor inspirerar.
Människor som vi har runt om oss och som inte syns eller hörs men som har så otroligt mycket i sin ryggsäck och så mycket tankar och erfarenheter att dela med sig av.
Unga som gamla.

Ibland tänker jag på det när jag möter människor på stan.
"Undrar vilken historia han/ hon har att berätta"
"Jag undrar vad den personen gått igenom".

Jag tror att alla människor skulle kunna skriva en intressant självbiografi om sitt liv.
Eller alla människor skulle nog inte kunna skriva den men man skulle nog kunna skriva en intressant och gripande bok OM nästan alla människor.
"Alla människors liv är värda att skildras"

Det är spännande att tänka på hur mycket man egentligen går igenom under ett människoliv.
Hur vi skaffar och en bild av en människa efter en enda blick och hur fel den kan vara...
Tänk om man kunde se på en människa vad de gått igenom.
Fascinerande!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0