Ä lite bitter

Idag hade jag planerat att ut och jogga eftersom det kommer bli jobb imorgon all night long och sen på Lördag tar vi kundvagnen (smeknamn på vår bil) och kör ner till Skåne.

Döm då av min bitterhet när jag fortfarande har ont i knäna sen Tisdagens tur.
Ja, ja jag vet att jag får skylla mig själv som inte har införskaffat ett par ordentliga joggingskor utan av snålhet springer i mina Walking dojjor.

Men seriöst.
Har aldrig haft smärta i knäna förut och idag sa jag till E idag
"Det känns som jag snart kommer kunna servera nudlar ur mina knäskålar".
De känns "lösa" och "ihåliga".
Unlike.

Och detta är väl givetvis straffet när man idiotförklarar gubben på stadium som säger att man måste ha olika skor till powerwalking och jogging.
Och när man är för snål för att lyda och säger "äsch, dumheter".

hmmm...

Ja just också något positivt med.
*funderar*...

Jag har inte ont någon annanstans kanske?!.
Räknas det???



Kommentarer
Postat av: Jessica - stryk en cupcake på barnens t-shirt

Ja, det räknas :-)



Hoppas du får en bra fredag!

2011-04-15 @ 09:18:13
URL: http://bymombloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0