Hemligheten:

Ni som känner mig vet ju detta men för er andra som var nyfikna =)
I Juli skrev jag ett inlägg om en sak jag var tvungen att göra.

Jag har ju fortf inte berättat vad det var men så här ligger det till.

När jag slutade röka så gick jag upp x antal kilon.
Kilon som jag inte trivdes med.
Jag kände mig ful och äcklig.
I Juli när jag vägde som mest så bestämde jag mig för att tag i det innan vågen pekade ännu mer upp.
Jag gick alltså på Cambridge kuren.
Först 10 dgr ren kur (det var tufft) och sen har jag kört 2 ggr om dagen shake och ätit en.
Semestern i Turkiet åt jag som vanligt och de 2 kilon som satte sig då är nu borta :D

Sammanlagt har jag nu gått ner 8 kilo.
Även om jag är långt ifrån färdig och har en bra bit kvar till mål så är jag mäkta stolt =)
Jag tycker inte det syns så mycket :/
Men så ser ja ju mig själv varje dag.
 8 kilo borde ju synas, men framförallt märks det.
På kläderna, fick på mig ett par jeans idag som jag inte kunnat ha innan.

Nu vet ni, ville stilla er nyfikenhet.


midsommar


Idag, men dum bild för jag hade stor tröja på mig+ att jag har tant röd på besök!!


Jag o den bästaste sambon som lagat god mat o servat mig ikväll <3

Nu ska jag gå o kolla film med J, har sån jäkla m-värk så det får nog bli att knapra på Ipren ikväll /


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är jättefin!!!!

Det syns i massor, vad duktig du är!

Stor Kram!!!

2010-09-04 @ 23:49:18
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Grattis snygging! Du ser fantastisk ut!!

2010-09-05 @ 12:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0