2 September

Jag praktiserade från 9 till 18 idag.
Kändes verkligen att det var heeela dagen, även om allt där nu är väldigt spännande och kul!
Man hinner ju liksom nada hemma.
J jobbade också över men trots det var han redan igång med maten när jag kom hem runt 18.20.
Korvstroganoff deluxe ala J ;)

Som ni vet så har vi ju ingen bil nu.
Den är ju sönder igen och nu vill den jävlen inte ens starta så J håller fortf på varje dag efter jobbet och försöker lösa problemet.

Vi har därför skjutit på handling ett bra tag (ingen affär i närheten o ingen på väg hem från jobben) men idag ekade det verkligen o när till o med dasspappret håller på o ta slut så måste man liksom hitta en lösning.
Jag fick helt enkelt ta cykeln bort till Willys o handla det nödvändigaste.
Ryggsäck är verkligen en guds uppfinning.
F*sen vad mycket det får plats om man bara vill =)





Köpte såna där roliga korvkulor som nästan ser lite läskiga ut.
Har en idé om vad jag ska göra med de imorgon =)

Nu är jag sleten, att jag är ledig imorgon klingar fin fint =)
Har o göra men vi får väl se vad som blir gjort ;P

Får väl va vänlig o väcka karlen som ligger o dreglar i soffan!!

smileys/schildsmilie12.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0