Vad händer?!

Bara en dag på praktiken denna veckan alltså o den var idag!
Jag slog minsann på stort o bakade en Tigerkaka till killarna.
Skitful blev den, helt platt eftersom formen var för stor :)

Imorgon är det jag som åker på kurs i Värnamo, ska bli spännande!
Jag är mycket stolt dessutom att jag sparat ihop o ska bekosta den själv (över 5000).
De flesta av de andra kursdeltagarna (om inte alla?) får den bekostade via jobbet.
Jag tänker taktiskt:
Ju mer jag läst den dagen jag ska söka jobb- Ju större chans att just jag får jobbet !!

Här på bloggen händer det inte mycket så jag går nog tillbaka till tv:n.



Skickar kram till en i kretsen som har det väldigt tufft!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0