Ullared- check!!!!

Har spenderat dagen på Ullared med J:s familj.
Det blev hastigt o lustigt halvbestämt igår.
Jag kunde inte bestämma mig 100% igår eftersom jag hade sån djävulsk mensvärk :(
Hade glömt hur hemskt det är med tant röd en gång i månaden.
Till slut kom vi iaf fram till att J iaf skulle följa med så fick jag känna på morgonen hur illa det var.

Imorse vaknade jag till vid 06.30 när J:s klocka ringde o nästa gång när ja vaknade var klockan 07.05!!!
Vi hade somnat om båda två :(
J:s pappa skulle va här 07.30 så det var eld i röva som gällde o nån tid att känna efter hur jag mådde fanns inte!!!
Slängde i mig 2 ipren och tog med mig asken och det gick faktiskt bra så jag är glad att jag åkte med =)

Hade inget speciellt att handla så det blev lite allt o ingenting.

Fick till och med handlat några julklappar. 
Ja, jag vet men det är bra att va ute i god tid ;)

Nu ska ja fortsätta packa upp.
Bjuder på ännu en låt av min nya favvogrupp.



Tack för söta kommentarer i föregående inlägg förresten. Ni är för goa =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0