Tuff dag

Är helt slut i planeten.
Denna praktiken är verkligen rolig o givande o inte alls som förra där 50% av dagen gick åt till att sitta o glo.
Det finns alltid o göra o personalen låter mig verkligen vara delaktig.
Men trots allt detta är det sjukt jobbigt också.

Det är ett evigt tjatande, skrikande, musikspelande, skämtande, bråkande, tjatande, sjungande, sa jag tjatande?
Bla, bla, bla i mitt huvud!

Orkar inte blogga så mycket mer om det men alla planer för dagen på praktiken gick åt skogen, så är det väl att jobba med ungdomar.

Nu ska vi fortsätta kolla på filmen som vi såg halva av igår. Sjukt bra o jag har längtat efter att se klart den.
Se den:



Puss o sov gott vänner!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0