Suverän kväll

Ikväll bjöd jag min sambo på middag på stan (så F- you som sa att det var synd om min pojkvän :P )
Det blev Sir simons o god Fläskfilé Oscar för min del och Jack Daniels ryggbiff för J.
Efter det så övervägdes lite förfest hos vänner men de tankarna försvann snabbt när vi istället kom på godismys o film =)

Såna här kvällar ÄLSKAR jag <3

Jag invigde mina nya "kavajliknande" (treggings?)byxor från H&M och så här fin var jag ikväll:





Tack för en underbar kväll min älskade, fantastiska J


Kommentarer
Postat av: lina

är det dom brallorna jag testade? eller nej? :)

2010-09-12 @ 17:34:21
Postat av: Bella

Nej Linus, det är det inte. Dessa köpte jag på H&M förra veckan o då var de helt nyinkomna!

2010-09-12 @ 23:12:41
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0