Långa dagar

Jag har en fullt giltig anleding till dålig bloggning idag.
Jag har praktiserat från kl 9-23.
Låååång tid!!!

Det absolut bästa med detta stället det är att tiden bara flyger iväg.
Poff så är klockan 12, poff- 15, poff-18 poff... ja ni fattar!!

Torsdagar på praktiken är sammanträdes dag så då är det möte hela dagen lång fram till klockan 18.
Efter mötet följde jag med killarna på boxning.
Jesus- som tur var tittade jag bara på. Annars hade jag definitivt varit död nu.
Behöver ni en utmaning och önskar jagharsåmyckettränignsväkrkattjagintekangå dagen efter så rekommderar jag detta.

90 minuter med intensiv träning!!!
Det hårdaste i träningsväg jag nånsin sett men grabbara är duktiga och tycker det är kul!

Jag borde duscha nu men jag orkar inte.
Börjar 8 imorgon så det innebär att klockan måste ringa 6.40 om jag ska hinna duscha med.
Fan vad jag kommer ångra mig imorgon att jag inte duschade ikväll men jaja.
Imorgon är en annan dag..

Godnatt gullegrisar!!!


Ungefär så här knockad känner jag mig nu!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0