If it makes me happy

Det gör mig lycklig:

Resa, älska, vänner, familjen, Jim,
Solen, Plugga (jo det är sant), Ossy, uppnå mål, vara frisk, Blommor,
hjälpa människor, vara nära, vara här och nu, lära mig nya saker, leva,
 mina syskon, mamma, pappa, utmana mig själv, lasagne, ge, vara rökfri, bada, se dom jag älskar bli glada, Upptäcka världen, få insikt, choklad,
 barn, skratta, hästar, få kärlek, lyssna på bra musik, lyckas, vara fri från epelepsin....


Ibland behöver en målinriktad, kravställande ( på mig själv), framåtblickande j*vel som jag påminna mig själv om att allt som gör mig lycklig inte är en evighet ifrån mig utan mitt framför mig, i stunden!!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi ja alltså eg ska man inte gå efter tabeller o så - kroppen är ju unik och gör som den själv vill. Sen att det finns ngt som säger att "så här ska det vara" det får man ta med en nypa salt - men kul att kolla på sånt :)

Duktig du som slutat röka :))

Kram

2010-09-21 @ 13:28:30
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0