En kul fredag

Perfekt fredagkväll innehållande grillning med pojkvännen och lite prat om ditten o datten för sedan gå vidare till filmkväll med vänner och MASSA godis krängande :/
Ja, det sistnämnda kunde ja ju hoppat för nu mår jag illa.

J är ute o roar sig med vänner på stan och att döma av senaste sms:et så är han nog lite på kanelen då det var lite punkter här o var (som inte skulle va där) och en del felstavningar :)
Hoppas han har skoj, det är han värd efter veckans slitande med den tråkiga bilen.

Fick ett erbjudande att följa med J:s föräldrar till Ullared på Söndag.
Kan inte bestämma mig, hade ju varit skoj men jag behöver inget o risken finns att man spenderar pengar på onödigheter. Vi får väl se!!

Bjuder iaf på en bild av kvällens middag. Det blev "Barnsliga spett" med köttbullar, kulkorv, paprika och lök =)
Gott var det, J han klämde i sig hela 3 stycken!!!!
Kanske nya favvorätten ;)




Mitt spett intog med god sallad och en smarrig hemmagjord sås. J hade pommes med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0