Vikten

Nu har jag äntligen landat här hemma.
Efter praktik 10-17 så hann jag precis hem och göra entré innan jag fick ge mig iväg igen.
J är på konsert o ville gärna ha skjuts dit, självklart ställer man upp för världens snällaste kille♥
Efter det for jag direkt till Maxi och handlade inför familjens anländade imorgon kväll.

Och nu, nu är jag hemma.
Min mage kurrar och huvudet är tungt och trött.

På tal om mage, varför vill det dessa kilon inte ge sig?
Jag har gått ner nästan 13 kg men det känns som att det knappt tar på min mage (och det är där det behövs).
Mina ben börjar bli riktigt smala o nu vill jag att de resterande kilona jag ska gå ner verkligen ska ta på kaggen :(

Självklart satt en viss del av kilona på magen o det märker jag ju på kläderna men fortf tycker jag den är alldelles för degig och förstår inte varför de kilona sitter så envist.
Absolut svårast att få bort!!

MISSFÖRSTÅ MIG NU INTE, JAG ÄR JÄTTEGLAD ATT JAG GÅTT NER SÅ MYCKET OCH TRIVS MYCKET BÄTTRE MED MIG SJÄLV MEN, DET FINNS ALLTID ETT MEN ;)


Nu ska ja njuta av gårdagen Greys Anatomy avsnitt som J "fixat" och en sallad.






haha puss ;)


Kommentarer
Postat av: madde

Gabrirlla min vackra sköna <3

De e alltid ett bekymmer me var man går ner o inte ner andtingen har man magen kvar eller RÖVEN som en annan har haha.

I mina ögon e du lika vacker hur du än ser ut, men som vi pratade härromdagen så handlar de om att man själv ska trivas o komma i kläder som man gillar =)



Ses snart finaste vän kramar

2010-10-29 @ 10:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0