Finnar och Vinst

Eftersom jag jobbade kväll igår så missade jag premiären av Greys Anatomy :(
Jag MÅSTE se det inom de närmsta dygnen, annars kommer jag gråta mig till sömns..
Skitfanjäklapiss...
"Ja ä int bitter"....

Dagens bra:
Jag har hämtat ut min vinst.
Helt sant, jag har faktikst vunnit en grej.
I Läkerols tävling har jag vunnit ett DJ HERO (spel) till playstation 3.
Månadsvinsten var 2 biljetter till Idol och det var de jag strävade efter men vann veckovinsten istället som inte heller är fy skam. Om man har ett PL3 vill säga ;)
Detta ska ut på Tradera.



Mammas Pidde messade i eftermiddags o frågade om han fick komma in på en kopp kaffe eftersom han ändå hade vägarna förbi och det fick han såklart.
Är inte direkt bortskämd med spontanbesök från familjen så de få som kommer är extra uppskattade♥

Dagens dåliga:
Misstänker att ett jävla berg håller på o växa ur skallen på mig.
Har fått en sån jväla innebrännare mitt i "päran".
Fick till och med ta Treo innan idag för den sprängde verkligen.

J skojade och sa att det var en sk. tvilling (foster som inte utvecklades) o inte en finne.
HAHA.

Gör ont o ser hemskt ut, hoppas den lagt sig till imorrn.


Som man brukar säga: "bättre 2 finnar i huvet än en finne i röven" ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0