Tuffa tider, för en drömmare

Mmm... imorgon är jag ledig och det behövs efter 4 dagars praktik i rad.
Det är låånga pass och raster finns inte där jag jobbar (helt sant och seriöst).
Det går inte att gå ifrån och säga, "hejdå nu tar jag rast i 1 timme" och tro att att 7 ungdomar ska sköta sig galant under tiden.

Dagens pass blev 12-23 och jag har bland annat varit på konsert ikväll i pingstkyrkan.
Fint och mysigt.

Att jag däremot har plågats av mensvärk hela jävla dagen har varit mindre mysigt.
Första dagen är alltid värst tröstar jag mig med.

Knapra ipren, hålla käften, se glad ut och gilla läget är vad som gäller helt enkelt!

Nu ska jag lägga mig bredvid min älskade.
Han ska upp klockan 7 imorgon och slänga i en maskin tvätt (har tvättid då).
Snäll som han är så låter han mig snusa vidare, behöver verkligen det!!

Godnattpuss till er ♥


Och tack för att ni lämnar spår efter er ibland bara för min skull, sweeties ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0