Trams o flams

Uff vilken seg Söndag det varit idag.
Har aldrig gillat söndagar o jag måste säga att den känslan håller i sig.
J har pluggat hela dagen lång så jag följde hans goda exempel o satte mig med praktikrapporten.

Hmm.. jag vet inte om det blev bättre eller sämre.
Det känns så rörigt, som att allt jag skriver är relevant men jag lyckas ändå inte få det o låta sammanhängande. Bra tjatigt och tråkigt o BLÄ.......

Tur jag ha några veckor på mig och knyta samman o finslipa "skiten".
Nu ska ja kolla på ensam mamma söker o ni ska få slippa läsa mina tråkiga & deppiga tankar.

Här kommer en fotoboost från ikväll istället.
Tramsiga bilder på en jävligt tramsig söndag- kass söndag!!

O nej det är inget skotthål i pannan, det är bara en gigantisk sårskorpa :(








Serious, goodbye ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi

Så söta ni är, hoppas pluggandet ger resultat ;-).

KRAM!

2010-10-10 @ 21:34:12
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack gulle =)

2010-10-11 @ 00:38:03
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: mamsen

Snygga både du o Mr T! Lika knäppa båda två!

2010-10-12 @ 19:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0