Ledig dag

Nej, idag är vi lite positivare och gladare tycker jag ;)
Jag ska läsa lite i min bok sen funderar jag på o ringa nån vän o fråga om de vill följa med o leta lite mer svamp.
Känns som svampperioden börjar ta slut nämligen.
Sista chansen kanske.


Ni är förstås nyfikna på sovrummets uppfräschning.
Vi målade ju i Söndags och då färgen bara skulle torka i 2 timmar tänkte vi
"Perfekt, kan vi ställa tillbaka allt redan ikväll så är det färdigt".
Riktigt så blev det inte.

Fondväggen var tidigare mörkgrå och det visade sig att vi skulle behöva måla hela 4 ggr innan det var täckt.
Man har ju inte så lång tid på sig heller eftersom det mörknar snabbt på kvällarna, redan vid 17 är det ganska mörkt.

Imorse tyckte jag det såg ganska bra ut där inne, allt blir ju bättre när möblerna kommer på plats med.
Både jag o J tycker att även om det är en hyresrätt är det viktigt att trivas o känna sig hemma. Med enkla hyfsat billiga medel kan man förändra mycket.

Här har ni en sneakpeak på hur det såg ut innan:


Grått och..... urtrist och kallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0