Låång dag.

Ni behöver inte va orolig för o missa någonting här idag.
Jag jobbar hela dagen lång, från 9.30 - 23.
Ska först på kurs på Ryhov o sen har jag praktiktid hela kvällen.
Denna kursen ska handla om droger.
Vitt o brett stod det bara att den skulle handla om droger.

SKa bli spännande, ska sätta på mina kritiska glasögon och den där frammer får be att hon/ han har nåt jävligt bra o komma med ;)

I'm not easy to impresse =)

Nåt roligt: Jag skulle ha skärpet idag till min outfit. Skärpet har inte avänds flitigt det senaste. Nu när jag skulle ta på det var det FÖR STORT (vilka härliga ord). På innersta- var det för stort.
Woohooo..

Nåt mindre roligt: Hade närmare 50 st läsare här på bloggen igår. Och endast EN har lämnat kommentar.
Tack Emelie =)

Trist!!


Kommentarer
Postat av: lina

kommentar

2010-10-06 @ 13:29:59
Postat av: Jajja

Hihi en av de 50 "tjuvläsarna";)

Inte alltid man pallar skriva, men nu får du en liten komentar till=)



Jajja.

2010-10-06 @ 14:17:24
Postat av: ghoktyhpojfryhåo

finns inte så mycket att säga tyvärr

2010-10-06 @ 16:50:43
Postat av: Bella

Tack Jajja =) Det gör inget, det var inte menat till dej och inte till dej heller Lina. Jag vet att ni läser och kommenterar då o då.



Till ghoktyhpojfryhåo: Jag känner ungefär detsamma när jag läser din kommentar. Kass!

2010-10-06 @ 23:27:14
URL: http://hakanssons.webblogg.se/
Postat av: lina

finns inte så mycket att tillägga.

förutom HAHA. kul du är bella :)

2010-10-06 @ 23:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0