Inte många knop

Jag har inte varit speciellt effektiv än så länge :/
Jag ska skriva lite på rapporten nu iaf o sen ska jag se om jag kan göra ett ryck här hemma innan jag sticker mot praktiken kl 23.
Har suttit o traggat bort halva "morgonen" i telefon med min fina Ania ♥

Nu har jag också skickat in en ansökan till att bli kontaktperson här i Jönköping.
Har ansökt en gång innan och då via telefonsamtal men då påstod hon att det inte fanns många ärende? och bad mig återkomma efter ett tag.

Nu såg jag att de hade annonserat i en tidning om att de behövde fler så då gjorde jag slag i saken och skickade in en ansökan. Bara en sak som irriterar mig: Om man en gång anmält sitt intresse varför då inte spara det namnet och sen när det dyker upp nya ärende, höra av sig.
Men nej då, smidigare o kasta lappen o sen slänga pengar på en annons några månader senare. Suck...
Varför göra det lätt för sig?!

Ja, ja hoppas dom svarar nu iaf. Hade varit ett bra och kul extraknäck.


På Måndag åker min fina Pappa till Kanarieöarna med sin familj.
Avundsjuk? "Nejdå".....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0