Crapy night.

Lina: Det är ju ingen bild. Det är en video dummer ;)

Ikväll har jag praktiserar på "syster stället" till min ordinarie praktik.
Samma verksamhet alltså men lite olika inriktningar.
Fy fan- jag är så glad att jag inte hamnade där.
Kände mig totalt bortglömd och missförstådd hela tiden.

Jag tror de på allvar glömde bort att jag var med.
De bara gick utan att säga vart, sprang iväg o lät mig sitta kvar, berättade nada o totaldissade mina frågor.
Sen dessutom, pratade de "över mitt huvud" hela tiden!!

Jag är inte den praktikanten som står tyst i ett hörn o väntar på att ngn säger till mig vad jag ska göra utan tar egna initiativ och sätter igång och frågar mycket men på detta stället kände jag mig totalt överkörd.
Kändes som de bara vill ha mig därifrån.
Varför säger man JA till praktikant då?!

Sick.
Längtade tillbaka till ordinarie stället hela tiden trots att det bara var för en kväll!!!!



I övrigt ska jag göra det bästa av denna återstående Fredagkväll =)
Blir ännu en no alcohol helg för mig eftersom jag går på pencillin.
Nåväl, sprit är inget som ligger mig direkt varmt om hjärtat ändå ;)


Kommentarer
Postat av: lina

jaja men jag kan ändå inte se vad fasen det är haha

2010-10-02 @ 16:10:20
Postat av: Anki

usch fy fan känner igen det där sen jag gick omvårdnad, det var hemskt. ja man vill ju ta intiativ och fråga på så man visar sitt bästa :)

2010-10-03 @ 10:36:10
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0