Charter vs. boka själv.

Jag gillar verkligen denna artikeln.
Det bevisar vad jag o J så länge hållt fast vid, boka själv är i 9 fall av 10 billigare än charter!!!
Har hört hur många som helst som säger att man tjänar på charter eftersom så mycket ingår och det beror ju så klart på var man reser osv. men har man tålamod, inte räds för att testa nytt och lite ork så tycker jag man ska kolla själv.
Det blir väldigt ofta billigare.

Mycket roligare med än alla arrangerade turistkomplex resor.
Enligt oss =)

När vi åkte till Indien så bokade vi själva och med resan, mat, hotell, utflykter, taxi osv. så klarade vi oss på runt 20 papp för 2 pers =)
Det hade vi aldrig fått en charterresa till Goa för.


Utsikten från vår härliga terass ( ser ni hur havet skymtar fram)


Älskling svalkar sig.

Den här sajten tycker jag är bra eftersom man även ser datumen runtomkring det datum man valt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0