Min present till praktiken

SIsta dagen/ kvällen på praktiken är gjord och det var med en liten klump i halsen ajg gav alla en "hejdå-kram".
Som tack för att jag fått vara där bjöd jag ju på fika men jag skippade faktiskt att köpa en blomma.
Förmodligen lika bra det eftersom de är så kassa på o vattna de de redan har :P

Istället fick praktikplatsen träbokstäver som bildade ordet : HOPP!
Jag tycker det är så beskrivande för det stället.
Det finns verkligen där, hopp för att pojkarna ska få PUT (uppehållstillstånd), hopp för att det ska gå bra för de, hopp för att de ska få förenas med sin familj en dag, hopp för att de ska lyckas som verksamhet osv.
Det är i grund och botten det som mycket av verksamheten bygger på.
Att ha hopp


Precis som bokstäverna på bilden men gråa och med texten Hopp♥

Hoppet är verkligen det sista som överger en.
Hopp- jag älskar det ordet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0