Kryssning

Helgen som gick var en riktigt bra helg.
Och kryssningen var fantastisk.
Över alla förväntningar.
Vi gav ynka 1200:- för oss båda inkl. 3 rätters och frukost och det var väl spenderade pengar.

Klockan 18 på fredagen lämnade vi Stadsgårdsslussen och på kvällen var det middag och underhållning i form av "Back to the eighties". MASSA åttiotalsmusik och uppträdande.

22 h Kryssningen gick till Åland och anlände där runt 4-5 på morgonen.
Man hade förmodligen kunnat gå av men då vi gick upp vid 8 satt vi vid frukosten och tittade ut när fartyget lämnade istället =)
Sen kryssade vi mot Stockholm igen genom skärgården- gudavackert!!!!
På färjan fanns spa, flera olika barer, restaurang, tax free och hälsofik. Det fanns till och med ett joggingspår uppe på färjan ;)

Jag var jättedålig på att ta kort i helgen (shame on me) men jag ska bjuda er på de få som togs iaf =)
Ni får Fredags korten nu och Lördagens lite senare för jag måste pluuuuuuggga :/


J i hytten som var superfräsch men inte så stor =)


Jag på lilla toaletten


J i whiskybaren =)


& Jag


Kvällens sminkning med mitt nya smink (Tack M & S)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin du är!!!

Ja du, socker-baskmälla kan man nog kalla det, sååå sugen på sött idag, jävlaskitockså!!!

Låter som en helmysig helg, så mysigt att komma iväg sådär.

Kram!!!

2010-11-15 @ 22:00:48
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Otroligt fint du är gumman !!

2010-11-16 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0