Älskvärda dagen i bilder

Kollade på Saw 1 med J ikväll.
Psycho film som jag vägrat att se.
J insisterade dock så jag gav med mig.
Den var dock inte så blodig som jag befarat.

Annars har jag gått här ikväll från rum till rum och tystnaden har varit så påtaglig.
Jag vet att det snart ger sig och istället känner man sig fulltankad av energi och tacksam för de mysiga dagarna som varit.
För mys har vi verkligen haft.
Idag var vi i Gränna och spanade in pojkagristillverkningen.
Sen köpte vi på oss lite mumsiga, lyxiga praliner och njöt av hemma till kaffet/ saften.


Vid polkagris tillverkningen♥

2 av 3 sötnosar vid fikat


Superduperjättegoda praliner


Lika som bär, 1 "ljusing" och 1 "mörking" =)


♥Lovely♥


♦En mycket älskad lillasyster♦

EN ÄLSKVÄRD HELG SOM JAG KOMMER MINNAS FÖR ALLTID, LÅNGT INNE I MITT HJÄRTA!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, förstår att det är tråkigt nu när de åkt hem, förhoppningsvis går det fort tills nästa gång ni träffas.

hihi, jag försöker ju kombinera motionen med familjelivet, går väl sådär varannan vecka och andra veckan går det bättre :-D

Stor Kram!!

2010-11-02 @ 08:19:20
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0