SLUT PÅ KONTOT!!!!!!

Har precis betalat mina räkningar och undrar hur i helsike jag ska ha råd att köpa en enda julklapp detta året.
Lägg till att vi alltså inte får nåt studiebidrag i December, inte en krona, 0 spänn!!!!!!!!

Jesus, det här kommer bli tufft.
Nästa år ska jag definitivt rösta för förslaget att vi delar upp.
Alltså att alla familjemedlemmar (utom barnen) får en som de köper till och på det viset får alla också en.
Då kan man ju köpa nåt mer rejält med.

Detta året måste jag verkligen anstärnga mig för att komma på bra men billiga juklappar.
Kottar?, Snö?, 50-örestuggumi?
Fan allt bra är detsamma som dyrt!!

Och nu sticker jag in till stan för o göra av med pengarna jag inte har.
Sen åker jag till jobbet för att dra ihop några kronor.

Känslan: Crap!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det suger att ha dåligt med pengar. Minns också hur det var i december när man pluggade - det suger! Hoppas ni kan komma överens allesammans så att man bara köper till en person, låter vettigt!

Kram!

2010-11-25 @ 18:58:38
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0