Kvar stod jag med gråten i halsen

Jag har absolut noll, zero, null lust att skriva här idag men jag känner att det inte är riktigt fair av mig att tro att alla läsare ska vänta på att min blogglust återvänt!

Igår var jag på avkedsfest/ utflyttningsfest hos Dessi som lämnat Jönköping för Malmö idag.
Festen var rolig och det var nice att ingen gick ut men summan av kardemumman  kan man väl ändå säga var: Att det gick sådär!

Alkohol kombinerat med en massa känslor i kroppen som man försökt lägga locket på är inget jag rekommenderar.
Jag blev själv chockad när jag började störtböla. Och det blev nog Dessi med.
Men det var jobbigt/ det är jobbigt.

Känslorna var helt från hjärtat och äkta♥



Min bästa vän här uppe flyttar över 30 mil ifrån mig.....
Och en bit av hjärtat flyttar med!!!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Usch, jobbigt när bästa vännen flyttar :´( Men det går bra tåg ner till malmö, snabbt och smidigt :) Och om jag har förstått rätt så ska ni en dag oxå flytta neråt :) Förstår hur du tänker. Flyttade till Ljungby för och få va med mina nära och kära, mår så mkt bättre här än vad jag har gjort nån annanstans. Man vill va med sina nära, det betyder så mkt.

2010-11-21 @ 21:40:20
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: Adara - din bloggtidning på nätet!

vad kul att du tycker det! :P

2010-11-21 @ 23:52:22
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh vad tråkigt att hon flyttar (för din del då menar jag), hoppas ni kan fortsätta ses så mkt som möjligt. Har själv min bästa vän på avstånd och det suger emellanåt!

KRAM!!!

2010-11-22 @ 08:43:57
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0