FÖRLÅT

Snälla, förlåt mig.
Bloggen hinns inte alls med för tillfället.
Är glad om jag hinner med ett inlägg per dag.

TEMA vecka i skolan, praktikrapport ska färdigställas och sen ska man gärna hinna med att träffa sin vän som flyttar till Malmö på Söndag (saknar redan).
Kanske hinna umgås lite med pojkvännen, städa, duscha, läsa, jobba osv.

Imorgon ska min grupp ha redovisning i skolan.
Temat är sex och samlevad och ämnet är "ETIK".
Vad är rätt och vad är fel? Vad är normalt och vad är onormal?
Spännande och klurigt, kan vändas och vridas i evighet typ.

Jag hoppas jag hinner med mer imorgon här inne.
Sluta inte läs för guds skull.
Det är bara för tillfället ( hoppas och tror jag).


Puss


Kommentarer
Postat av: Adara - teckningar, foton, drömmar

Jag hinner knappt med bloggen jag heller! Och är superseg på att svara på kommentarer. :P Men man ska göra det när man har tid för det. ;)

2010-11-17 @ 22:53:21
URL: http://adara.blogg.se/
Postat av: miian

Hoppas redovisningen gick bra,lääängesen jag var här inne nu.

Men grattis i efterskott =) =)

Hoppas du mår bra!

Kram

2010-11-18 @ 20:24:22
URL: http://miiaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0