Vad är oddsen?!

En redan jävligt pissig dag kan bli värre.
Masade mig ut i köket för att få i mig nånting.
När jag skulle stänga kylskåpet trillar en burk oliver ut på min fot, krossas och skär upp 2 av tårna.
Glassplitter, olja, oliver och blod på hela golvet.
Suck, suck, dubbelsuck!!


Får försöka masa mig upp igen och ta fram dammsugaren så fort golvet torkat.
Är livrädd för att glassplitter i foten så när nåt krossas här hemma så ska golvet både torkas, dammsugas och sen sopas + nogrann undersökning.
Kan bero på den gången i 18 års åldern när ett glassplitter satte sig så långt in att jag fick åka in till akuten och "gräva ut den".


Det skulle kunna va värre, denna vovven i Indien "skuttade" runt på gatan på 3 ben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0