Underbara bilder

Jag har så fullt upp med läxor, praktikrapporter och instuderingsfrågor i både "vanliga" skolan och distansen just nu så bloggen hamnar lååååååångt ner på priolistan.
Idag var första dagen i skolan på 13 veckor och det kändes dölustigt att åka de 7 milen mot Värnamo.
Väl på plats var det naturligtvis roligt att träffa alla igen även om jag saknar min praktikplats.
Själva klassen har ju dessutom varit ganska duktiga på att snacka skit o även om jag trivs bra med en hel del människor där så tycker jag gruppen i sig är ganska dåligt fungerade just som klass.
Nog om det.


Efter att ha slutat kl 14.30 for jag hem i ilfart och full med energi så tog jag tag i vår klädkammare som vi mer använt som förråd.
J har ju lovat att packa o sortera det mesta inför flytten eftersom jag har så mycket i skolan nu men för att han ska kunna ta sig an klädkammaren krävdes det att jag först sorterade ut allt som jag inte skulle ha där inne.
Gött o ha det gjort.


Nu är praktikrapporten med 100% klar och mina förberedelser för redovisning är 90% färdiga ( ska redovisa på Torsdag).
Gillar att va ute i god tid.
Nu ska jag krypa i säng, i god tid innan jag ska upp :P


Bilder från helgen:

Mamma försöker härma Wilma =)

     





  




Visst e mitt Jönköping vackert.





GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0