Sommaren 2010

Ligger fortf i sängen med baksmälla.
Ja, jag ska inte klaga för den är inte så farlig och dessutom självförvållad!!
Synd bara att man ska missa Jönköpings finaste dag hittills!!


Jag har suttit med datorn i knäet i sängen i några timmar nu o funderat ut vad vi ska göra i sommar.
Eftersom vi nyss varit i Indien och vi åker till Turkiet med la familia i Augusti så får det bli små korta tripper i sommar.
Jag tänker Skåne, Halmstad och vi är båda väldigt sugna på Gotland.
Min mammas vännina är från Gotland och på sommaren när jag o syrran var yngre så åkte familjen alltid dit 1 vecka.
Hon hade en stuga som saknade både el och rinnande vatten men det är rena paradiset där.

Om jag o J kommer dit så lutar det nog åt att hyra en stuga, eller varför inte tälta?!


Imorgon har jag bestämt att vi ska åka o fiska. Jag metade rätt mycket när jag var yngre o hemma hos mamma ligger troligtvis mitt gamla metspö gömt någonstans.
Det är så rofyllt att meta så nu jäklar ska jag ta upp det igen.
Jag älskar verkligen att vara ute och göra saker som fiska och rida.
Man blir ett med naturen på nåt sätt och ändå är det så avslappnande.



Ha en fin Lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0