Sommar och sol? Var?

Läser överallt om att det varit en underbar dag med 25-30 grader på flera ställen
Hmmm.. jag måste ha missat detta.
Dagen spenderades ju i skolan och i klassrummet ser man inte mycket av vädret.
Min redovisning hölls visserligen utomhus men jag var så nervös att det kunde varit snöstorm och jag hade ändå missat det :P
Vill inte påstå att det gick bra men nu är det gjort iallafall och det känns såååå skönt.
Ett stressmoment mindre!!!


När jag kom hem så skulle J på träningen. Jag bestämde mig för att åka snålskjuts in till stan och sola lite (vill ju inte tappa all min fina bränna) och efter solningen promenerade jag hem.
Dock med Eva tjatandes i luren så jag reflekterade nog inte så mycket över det eventuella solskenet då heller.
Ja, ja det kommer fler dagar.
Hoppas jag...

Imorgon kommer min fina Emma hit <3
Om några veckor åker hon till Australien för att plugga och kommer stanna där till November? eller December?
Buhäääääääää :(
Jag kommer sakna henne som en galning!!!!!!



Jag måste verkligen radera bilder från minneskortet.
Där är så mycket bilder på det så det tar hundra år för alla bilder att ens synas när man väl sätter i kamerasladden.
Hajjar ni?
Jag är så dålig på att ta bort bilderna därifrån. Även om jag lägger in de på datorn så är jag livrädd att nåt ska hända och att alla ska försvinna o då tänker jag att det är bra o ha dem på kameran med.
J är den som ska föra över alla bilder på skiva, han har tagit på sig det.
I praktiken fungerar det dock sådär.
Och jag kryper till korset o erkänner att jag vet faktiskt inte hur man gör.


Hmm...
Nu vet ni iaf varför det är så dåligt med "nya" bilder här för tillfället!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0