Som en gigantisk finne.

Ni är ju så jävla bra.
Jag vet inte vad som hänt men ni kommenterar som aldrig förr och det gillas skarpt här av The boss for this blog =)

Jag o J har spenderat kvällen (efter lite plugg) med att kolla på film.
Boot Camp hette den.
Ingen jättehöjdare men ganska bra film för en blivande behandlingspedagog.

 
När vi kollade på filmen fick jag för mig att ta upp Glenn i soffan o kela lite.
Då upptäckte jag att hans knuta som han haft från o till länge nu, hade spruckit.
Vi har ju varit hos veterinären 2 ggr för den knutan.
Den är full med talg och varenda gång så gör Vet. ett litet snitt och sen klämmer hon ut talgen (superläbbigt). Nu pratar vi inte lite talg heller utan kanske en halv deciliter.
Det värsta är att varenda gång så har det gått ett par tre månader och sen har den varit fylld igen.

Jag märkte för ett tag sen att den började bli rätt stor men ikväll hade den alltså spruckit.
Eftersom det var rätt kletigt (som smör) så fick jag själv sitta och klämma ut innehållet. J fick hålla honom och jag klämma. Grooooose!
VI hade lite smärtstillande kvar som vi fick förra gången vi varit hos Vet så nu ger vi honom det några dagar o hoppas att det läker ihop fint.
Usch, mår så dåligt när mina djur inte är bra!!


The one and only Glenn Hysén Håkansson!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0