Om jag är brun?

Den frågan frågar ALLA hela jävla tiden.
Inte fan vet jag, vad är brun för dig?!
Jag är brunare än när jag åkte om det är det du undrar?!
Jag är inte lika brun som jag var efter Grekland iaf, det är en sak som är säker.
Och det är inte så konstigt, jag smorde in mig mycket mer här och höll mig rätt mycket i skuggan.
40 graders sol är inget jag kan ligga fler timmar och njuta i.

Så är jag brun, jag tycker det.
Äh va fan, bedöm själva.
Första bilden är från igår och dom andra är nyss tagna.



   




Kommentarer
Postat av: Emelie

Såklart att du är brun, brännan är det folk är avundsjuka på, hihi, därför frågar de :-D.

Vi var i Alanya, en timme från Side ungefär.

Ni kommer få en kanonsemester, kul att ha ytterliggare en resa att se fram emot...

Kram!!!

2010-05-14 @ 14:19:12
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Du ser super fräsch ut gumman!

2010-05-16 @ 11:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0