Min fina, fina blogg <3

Åh vad kul att ni gillar "nya bloggen".
Extra kul att höra att man bli glad när man tittar in här ju =)
Även om innehållet kanske inte alltid är muntert så är det ju kul om utsidan är det.
I Augusti har jag bloggat i 3 år.
Mer eller mindre flitigt och inläggen har skiftat från mer djupa tänkvärda texter till att numera fungera mer och mer som en dagbok och ett sätt för dom "hemma i Skåne" att se vad som händer i min vardag här uppe i Småland.
Extra kul är det ju att jag faktiskt under dessa 3 år bloggat på samma ställe med.
Hakanssons hak is the shit ;)


Imorse när jag körde mot skolan så hörde jag denna låten på radion.
Jag tyckte den var superbra och skrev ner namn och artist.
Självklart är jag snäll och delar med mig.
Jag vet inte hur många av er som gillar "min musiksmak" och mina tips men jag vet att Syster läser och hon och jag har väldigt lika smak <3
Well, videon var det ja ;)



We won't run med Sarah Blasko. En australiensisk tjej!

Kommentarer
Postat av: lina

vilken myslåt! själv kan jag inte sluta lyssna på katy perry - thinking of you. så JÄVLA bra!

2010-05-25 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0