I rörelse igen.

Jag har fan varit duktig på o komma igång ( iaf denna veckan :P ) igen efter semestern.
Iförrgår var jag o tränade på gymmet och igår gick jag ju hem från storstaden och nu är jag på väg ut igen.
Man känner sig betydligt mer motiverad att gå ut i vårväder än i höst rusk.

Känner mig alltid mycket fräschare med när jag håller igång.
Man mår verkligen mycket bättre.


Ikväll blir det lite ferre o imorrn ska vi ju fira J:s morsa som fyllde år i Onsdags.
Ska bli kul o träffa de för det var ett bra tag sen.

Nu ska jag bjussa på lite egopics som ni säkert saknat, eller hur ;)
Från igår.
Happy, taggad för att ut o gå och glad =)


flirting with you ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0