Ett sista farväl!

Min kompis har hjärtesorg.
Hennes livskamrat sen 10 år tillbaka fick idag stilla somna in.
Av de 3 musketörerna återstår nu bara 2 :(
Det är inte bara ett husdjur.
Det kan vara en sambo, en bästa vän, en beskyddare eller en hjälte.
Min Ossy är allt det.
Så många salta tårar hans päls fått ta emot, så många stunder jag mått dåligt o liksom fått den där blicken av honom som säger "jag förstår", så många gånger jag varit irriterad o arg på honom men han älskar mig lika villkorslöst ändå.


Jag sörjer med min vän.
Jag sörjer sötaste Santana.
Ikväll kommer jag pussa o krama o klappa lite extra på min Ossy.
Vi har dem bara till låns!


Sov gott fina Santana!


Adjö är ej för alltid.
Farväl är inte slut.
I mina tankar finns du...
Där finns du... alltid kvar!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack Bella. Så fint. Jag vet att du förstår hur mycket man älskar sina katter. Det blir som en familj.

Jag kan inte fatta att jag levt med Santana i 10 år och nu är han borta. Nu finns han inte mer. Det är för fruktansvärt för att ens ta in. Jag älskar honom. Jag skulle nog kunna göra vad som helst för att få ha honom här igen. Finns inte ord nog för att förklara...

2010-06-01 @ 19:01:14
URL: http://viktigtstrunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0