Ett glädjande besked

Nu ska det jävlar i komma ett positivt inlägg här.
Jag fick äntligen ett positivt besked och det var precis vad som behövdes för att få mig att dra lite på smilbanden.
Distanskurse var uppdelat i 3 olika moment och det 1:a är avklarat för länge sen.
Det skulle det 2:a med varit men efter tekninska problem o ditten o datten så har vi inte fått svar på vår inlämningsuppgift som hade deadline den 16 April!

Läraren "påstår" att hon varit bortrest och efter x antal irriterade mail och frågor på forumet så hade hon idag äntligen löst det och vi fick våra svar.
Jag som var orolig för att bli underkänd eftersom jag kände mig osäker på hur min uppgift var blev m'kta förvånad när jag öpnnade sidan och såg att jag fått VG.
Högsta betyg.

JIHOOO!!
FY FAN VAD JAG BEHÖVDE DETTA NU!!!!!

Om jag inte skulle jobba natt imorgon och älskling inte skulle upp kl 7 så hade det fan i mej blivit champange.
Nu får det bli kaffe istället o champagnen får sparas till på Lördag.
Jag är så stolt över mig själv, första högskolekursen jag läser + att jag läser ett program samtidigt och jag lyckas ändå få VG.
Ikväll ska jag leva på detta o imorrn ska jag ta nya tag o plugga inför hemtentan på Tisdag.
Men det är imorgon det.


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Jippie!! Duktiga du!



Kramar

2010-05-27 @ 21:20:11
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0