EN lagom skoj kväll

Rätt roligt att se att så fort det blir Fredag så sjunker statistiken här på bloggen, tycker jag är bra.
Det betyder att ni har roligare saker för er än att sitta här o läsa min sketna blogg :P

Min Fredag kväll blir väl lagom rolig då den ska spenderas på nattjobbet.
Imorgon blir det dock marknad för mig och min kära. Jönköping marknad är denna helgen och förhoppningsvis sprudlar stan av liv då ( har jobbat de andra åren ).


FIck mig en tankeställare idag av hur fort tiden går.
Nu är det nämligen över en månad sen vi lämnade Sverige för att åka till Indien <3


Älska.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas att du hade de trevligt på marknaden och hittade en del :)

Fin bild på er två <3

2010-05-28 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0