Dont you just loooove Tuesday nights ;)


Ja, jag syftar naturligtvis på Desperate Housewives.
Mycket annat har inte hänt denna Tisdag kväll.
Plugg AB här hemma!!


När jag bokade in en läkartid nästa vecka när jag ska ner till Skåne så hämtade jag min agenda för o skriva in det.
En reflektion var: "Jävlar vad jag har mycket att göra just nu."
Varje dag är det nåt.


Denna vecka är det full fokus på plugg till hemtentan som är nästa vecka i distansen ju.
Imorgon är det skola mellan 10-12 (onödigt o pendla 14 mil för det) sen efter det ska jag försöka hinna träna med betoning på försöka. Sen blir det plugg o ja just det jag måste hinna skriva ett CV med som jag ska ha med mig till intervjun imorrn.
På Torsdag är det intervju inför praktiken och sen besök på mitt sommarjobb för o hämta schema och boka tid för bredvidgång.
På Fredag är det plugg o sen nattjobb som gäller.
På Lördag slutar jag 7.15 så en del av dagen lär spenderas i sängen o kvällen måste jag försöka ha lite kvalitetstid med min J <3
På Söndag är det plugg o sen jobb på Hemtjänsten 16.45 till 21.
Pust, tror det var det mesta o däremellan ska man hinna städa, packa för flytt, laga mat, blogga ;) osv.


Lite bilder.


fisket i söndags


Mellan 21 och 22.15 tog ja pluggpaus o kollade tv.
 



Nu är det lite plugg igen innan jag stupar i säng!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0