Bästa kärlekssången

Ja, det går ju inte att säga, det finns ju så många.
Men för att vara en bra kärlekssång för mig så krävs en fin text, gärna med en djup innebörd som får en att tänka efter.
Denna är ju gammal men tack vare spotify hittade jag den.
Jag fastnade för den och den gör mig varm inombords.
Tycker jämförelsen med naturen är så vacker.



You fill up my senses
like a night in the forest
like the mountains in springtime,
like a walk in the rain
like a storm in the desert,
like a sleepy blue ocean
you fill up my senses,
come fill me again.



John Denver skrev den till sin fru Annie Denver <3


Kommentarer
Postat av: anki

ja den är söt :) gillar john denver :)

2010-05-28 @ 15:04:41
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0